viernes, 4 de octubre de 2013

A DAY TO REMEMBER "I'm Made Of Wax Larry What Are You M



1.- O GRUPO

a day toremeber (ADTR) é un grupo de Florida (EEUU) e coñecido pola súa peculir combinación de metalcore con pop punk.

O estilo da banda é easycore, xénero creado polo grupo New found glory, pero este grupo non se limita só a ese xénero, tamén teñen temas con influencias de post-hardcore, pop punk, metalcore e incluso death metal melódico polo uso de voces guturais en cancións melódicas.

ADTR consta de cinco membros: o vocalista Jeremy McKinnon, o guitarrista principal ou segunda voz Kevin Skaff, o guitarrista rítmico e os coros Neil Westfall, o baixista Joshua Wooddard e o batería Alex Shelnutt.

O grupo ten cinco discos desde 2005 ata a actualidade, o sexto publicarase o 8 de outubro, tamén ten 10 singles.

2.- A CANCIÓN

A canción que imos escoitar titúlase I am made of Wax, Larry, what are you made of?, pertence ao cuarto disco, Homesick que é, na miña opinión o mellor disco de ADTR, esta canción tamén é o sexto single do grupo.

A estructura da canción é sinxela:

-RETROUSO

-ESTROFA 1 (GUTURAIS)

-RETROUSO

-ESTROFA 2 (GUTURAIS)

-DÚAS VECES O RETOUSO

-PONTE (GUTURAIS)

-DÚAS VECES O RETROUSO

3.- POR QUE ME GUSTA?

Esta canción gústame porque me gusta moito como o cantante  fai a voz gutural, tamén me gusta moito o estilo do grupo que non é común e porque tamén me gustan, non só estas cancións con un carácter máis heavy senon que tamén me gustan moito as cancións máis melódicas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario