sábado, 18 de diciembre de 2010

O violín do diaño/El violín del diablo

Aínda que aos que lles tocou ler el violín del diablo de Joseph Gelineck non lles gustou, penso que é un libro de suspense moi entretido. Outra cousa é que non nos guste o xénero. Joseph Gelineck é un seudónimo do verdadeiro autor e é o nome dun violinista da época de Beethoven. O escritor que se esconde tras ese nome nos é descoñecido, aínda que sí se sabe que é un musicólogo coñecido no noso pais, e que traballou en RTVE (hai realmente moita intriga en foros en internet por saber quen é, algúns dín que é Fernando Argenta, Máximo Pradera ou incluso Fernando Palacios) do que non hai dúbida é de que se trata dun gran coñecedor da música que a introduce moi ben dentro da novela (por iso a escollín) e que ademáis amosa un gran coñecemento do repertorio. Tratamos, por iso, de facer una lista de reproducción de todas as obras mencionadas no libro, ou polo menos dalgunhas.




E por certo, aquí vai o enlace a un blog onde falan do libro e entrevista ao autor para os que non o líchedes, e ao mellor agora vos apetece, o libro está na biblioteca.


1 comentario:

  1. Bueno despues de mucho tiempo pongo el comentario de este libro. La verdad es que me olvidé un poco del libro entonces no voy poder ponerte un comentario muy bueno... Me gustó bastante el libro aunque hubo partes que no me gustaron mucho y no me atrajeron para leerlo, por ejemplo la parte donde cuenta la historia de paganini. Y una de las cosas que mas me gustó del libro fue que el final no me lo esperaba para nada, y yo pensaba que el asesino era el director de la orquesta, pero el director permanente, no el director que dirigiera ese concierto. Otra de las cosas que me gusto fue la relacion entre la trombonista y el policia. En general me gustó bastante el libro.


    Mariña

    ResponderEliminar