lunes, 30 de septiembre de 2013

viernes, 27 de septiembre de 2013

Californication- Red Hot Chili Peppers (VERSIÓN DE IRLANDA-SLANE CASTLE 2003):



En primeiro lugar comezarei por explicar que está non é a versión orixinal da canción, senón un directo do festival en Slane Castle en Irlanda.

¿Porqué escollín a versión en directo? Porque considero que a versión orixinal está moi baleira. A verdadera emoción esta no directo: O solo e mellor, hai unha introducción por parte do baixo e da guitarra, o cantante canta doutra maneira..

¿Por qué Slane Castle? Porque o son da guitarra é puro sen abuso de distorsión. ( xa que se non estas acostumado a distorsión, pode soar raro e ademáis é unha das gravación que mellor se escoita)






OS RED HOT CHILI PEPPERS:

O grupo estaba formado por o guitarrista John Frusciante, o Baxista "Flea", o cantante Anthony Kiedis e o batería Chad Smith. Actualmente o guitarrista Jhos Klinghoffer substitue a John F na guitarra.

A banda formouse nos Estados Unidos e esta catalogada dentro do xénero funk rock; aínda que resulta imposible encadrala dentro dun xénero específico xa que recolle un pouco do punk,rock,rap(a voz do cantante e as letras moitas veces riman)...étc

O TÍTULO DA CANCIÓN:

Californication = Ven a ser california + fornicación

SIGNIFICADO DA LETRA:

O proceso de composición de canción según a propia banda foi moi difícil:

A canción comenza co verso : espías psíquicos de China tratan de roubar a euforia da túa mente

Pois ben o que o que o autor quere dicir non é nada en realidade,o que pasa e que un día o cantante escoitou a unha muller gritando iso e o inclui na canción.

Polo demáis fai referencias ao lado oscuro de Hollywood, a ciruxía plástica e a ponografía, incluso fai referencias a un planeta de Star Wars( Alderaan) e as películas de Star Trek.(O espacio pode ser a última fronteira). Tamén fai referencia a unha autora de novelas e a Kurt Cobain.

ESTRUTURA DA CANCIÓN:

Versión de Slane Castle:

- INTRODUCCIÓN BAIXO E GUITARRA
- RIFF PRINCIPAL + VERSOS
- PONTE + VERSOS
- RETROUSO
- RIFF PRINCIPAL + VERSOS
- PONTE+ VERSOS
- RETROUSO
- SOLO DE GUITARRA (ACOMPAÑAMIENTO BAIXO E BATERÍA)
- RIFF PRINCIPAL + VERSOS
- PONTE + VERSOS
- ESTRIBILLO


INTRODUCCIÓN, RIFF E SOLO:

Da introducción do baixo e da guitarra especulase que foi improvisada, o cal é moi probable xa que non goza de tanta complexidade como o solo e usa moito as escalas pentatónicas (Estou casi seguro de que son pentatonicas, poden ter algunhas modificacións).Tamén cabe decir que é unha introducción rica en técnicas de guitarra ( no baixo non me meto que non o coñezo) tales como martilleo,bends, arpegios... Unha das partes cousa máis curiosas da introducción é que non ten unha textura homofonica, senón polifonica, quero decir que o baixo non acompaña a guitarra; en realidade a guitarra está tocando a súa melodía o baixo por outra, están a tocar melodías completamente distintas, de feito o baixo e a guitarra nalgunhas partes levan diferentes ritmos.

Do riff principal podo decir que é como un diálogo entre o baixo e a guitarra.( A guitarra da tres notas o baixo contesta, a guitarra da outras tres notas e o baixo acaba a frase.)

O solo é en mi opinión unha das partes máis complexas da canción, xa que a pesar de que utiliza escalas, non as utiliza tan seguidas como na introducción é ademáis e rico en técticas poden apreciarse moitos bends=subir as notas medio tono tirando das cordas cara arriba ( con eles crea o clima do solo), unha das cousas máis interesantes dos solos da canción californication e que o artista sempre regresa ao final ao punto culminante ,ou remata xa directamente nel. Deixando a tensión no aire ou deixando como inacabado o solo.


Ao ser unha canción en directo as veces improvisan algo, incluso o cantante as veces.


¿POR QUÉ ME GUSTA?


Porque é unha canción moi completa, a introducción incorpora técnicas e sons que eu nunca antes escoitara.
En canto o solo é un dos máis emotivos que coñezo (non o máis,pero casi. Con emotivo refirome a que consegue crear un clímax de boa maneira). O batería leva moi ben o ritmo e o cantante ten un timbre de voz que me parece bo é ten un bo directo.



JUAN MANUEL

lunes, 23 de septiembre de 2013

La melodía


Os dejo el código de la lista de spotify donde podéis escuchar las audiciones, con la única excepción de Ngokhao, como ya me temía no soy capaz de encontrarla. Seguiré buscándola.



Mientras no tengamos el libro, para los primeros temas, podemos utilizar la visualización de google books, os dejo el enlace.


miércoles, 4 de septiembre de 2013

Xa estamos de volta

Case iniciamos o novo curso e para os que escollades Análise Musical II, este seguirá sendo o noso punto de encontro.

No exame de setembro escoitamos unha peza que gustou moito. Para aqueles que a queran escoitar:

Danzón nº 2 de Arturo Mázquez, versión de Gustavo Dudamel á fronte da orquestra xuvenil Simón Bolivar de Venezuela